شرایط استفاده
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
ضمن تشکر و قدردانی بخاطر انتخاب فروشگاه اینترنتی اِوینکی، از آنجا که استفاده و خرید از این سایت به معنای پذیرفتن شرایط مندرج در بخش قوانین استفاده از سایت است، لطفاً کلیه مطالب درج شده در این صفحه را با دقت بخوانید.
توجه داشته باشید که روال کاری اِوینکی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است.
متقابلا کاربران اِوینکی نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به کاربران میباشند. در صورتی که هر گونه تغییری در روال کاری و قوانین اجرایی اوینکی ایجاد شود، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین در آینده نیز، به روز رسانیهای این بخش از سایت را مطالعه بفرمایید.
تعاریف
در این بخش با واژههایی که در متن قوانین با آنها مواجه خواهید شد، آشنا میشوید:
- اِوینکی: فروشگاه اینترنتی اِوینکی به آدرس www.evinki.ir
- محتوای سایت: شامل هر آن چیزی که در سایت اِوینکی منتشر میشود، از جمله متن، عکس، خبر، مقاله، مشخصات کالاها، اخبار منتشر شده و …
- کاربر: هر فردی که وارد فروشگاه اینترنتی اِوینکی میشود.
- عضو: کاربری که از بخش ثبت نام سایت، اطلاعات خود را تکمیل کرده و عضویت او توسط اِوینکی تایید شود.
- خریدار: کاربر یا عضوی که از فروشگاه اِوینکی خرید اینترنتی انجام دهد.
- سفارش: کالا یا کالاهایی که عضو انتخاب کرده تا بعد از طی مراحل سفارش و پرداخت آنلاین، در آدرس تعیین شده دریافت نماید.
قوانین عمومی
- هنگام ثبت نام و عضویت در سایت، دقت کنید تمامی اطلاعات خواسته شده در فرآیند ثبت نام را با دقت تکامل نمایید تا سفارش ثبت شده شما قابل پیگیری و تحویل باشد.
- هر گونه استفاده از کالا، باز کردن بستهبندی اولیه، کندن پلمب، برچسبها و حتی نایلون، وکیوم و شیرینک امکان مرجوع کردن کالا و انصراف از خرید را از بین خواهد برد.
- خریدار باید هنگام دریافت کالا از پیک یا مامور پست، با دقت آن را بررسی کند و در صورت معیوب بودن یا مغایرت با کالای سفارش داده شده، از پذیرش آن خودداری نماید.
- خریدار باید در هنگام مراجعه پیک یا مامور پست، در محل حضور داشته باشد یا ظرف مدت زمان تعیین شده به واحد پستی مربوطه مراجعه و کالای خود را تحویل بگیرد. در صورت برگشت محصول، هزینه ارسال مجدد کالا به عهده خریدار خواهد بود.
- خریدار باید در هنگام مراجعه پیک یا مامور پست، حتما کارت شناسایی معتبر ارائه دهد، در صورت مغایرت کارت شناسایی با اطلاعات موجود در فاکتور، همکاران ما در بخش ارسال از تحویل کالا به شما خودداری خواهند کرد.
- با توجه به قوانین فروشگاههای اینترنتی، همکاران ما در بخش ارسال کالا اجازه ورود به ساختمان شما را ندارند و تمامی سفارشات درب اصلی منتهی به خیابان تحویل شما داده خواهد شد.
- در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش مشتری مطابقت نداشته و یا دارای مشکل فنی باشد، اوینکی به تعویض کالا اقدام کرده و یا بنا به درخواست مشتری وجه پرداختی به حساب وی عودت داده خواهد شد.
- اِوینکی مختار است که در صورت لزوم، به اختیار خود سفارشی را لغو نموده و مبلغ واریز شده را به مشتری عودت دهد. فلذا واریز وجه به هیچ عنوان به منزله قطعی شدن سفارش نمیباشد .
ارتباط با اِوینکی
- آدرس و تلفنهای ثبت شده کاربران در هنگام عضویت در فروشگاه اینترنتی اِوینکی، تنها کانالهای ارتباطی مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات اِوینکی از طریق این کانالهای ارتباطی صورت خواهد گرفت.
- فروشگاه اینترنتی اِوینکی ممکن است جهت اطلاع رسانی رویدادها، تخفیفها، خدمات و سرویسهای ویژه به اعضای خود پیامک و یا ایمیل ارسال کند.
- توجه داشته باشید که به صورت پیش فرض اِوینکی از شماره ۳۰۰۰۵۰۵ به شما پیامک ارسال خواهد کرد. اما در صورت بسته بودن پیامکهای تبلیغاتی، ممکن از از طریق شمارههای دیگر و یا حتی سیم کارت شخصی با شما در ارتباط باشیم و وضعیت سفارشتان را به اطلاعتان برسانیم. در نظر داشته باشید که این شمارهها فقط برای ارسال پیامک بکار گرفته خواهند شد و به هیچ عنوان پاسخ شما از این طریق به ما نمیرسد.
- در صورت داشتن هر گونه سوال، انتقاد و یا پیشنهاد، از طریق ایمیل info@evinki.ir یا تلفن ۳۵۵۵۰۸۰۶-۰۴۱ با ما در ارتباط باشید.
- گاه لازم است برای ارسال عکس و … از طریق اپلیکیشن واتس اپ با شما در ارتباط باشیم، تنها شماره مورد تایید اوینکی شماره تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۲۶۰۹ میباشد.
ثبت شکایات
در صورت داشتن هر گونه شکایت از جمله، عدم ارائه کالا، متفاوت بودن کالای انتخاب شده با کالای ارسال شده، طولانی شدن بیش از حد مدت زمان ارسال، معیوب بودن کالا، عدم صدور فاکتور و … با آدرس ایمیل info@evinki.ir یا با شماره امور مشتریان که در سایت درج گردیده است، در تماس باشید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]