[vc_row][vc_column][vc_column_text]
شرایط بازگشت محصولات اِوینکی چیست؟
- اولین هدف اِوینکی رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز در صورتی که از محصول بعد از استفاده ناراضی بوده اید تا ۷ روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان اِوینکی تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط برگشت کالای مد نظرشما را کامل توضیح خواهند داد، اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمیشود. میزان برنج استفاده شده از مبلغ کل پرداختی شما کسر شده و بقیه با خوشحالی تقدیم شما میشود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق پست ، به آدرس فروشگاه اِوینکی برگشت خواهند داد. فقط برای شهر تبریز، امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز، توسط سرویس حمل اِوینکی وجود دارد. به این منظور، از طرف تیم ارسال باشما برای هماهنگی زمان تماس خواهندگرفت.
- لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذکر شده را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با سفارش شما مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا ۲۴ ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به اِوینکی صورت گیرد. چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد. خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان ۷ روز، اِوینکی هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][wpforms id=”1996″][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]آیا اِوینکی هزینه حمل کالای بازگشتی را پرداخت می نماید؟
- به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه ارسال شود و یا می توانید به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه حمل در زمان تحویل توسط اوینکی،کالا را به آدرس فروشگاه اوینکی برگشت بزنید .
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان اوینکی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]